fredag 28 augusti 2009

Bad (hair) day

Hihi, den här bilden var bara för söt, så jag kunde inte låta bli att ha med den i ett blogginlägg. Jag ser väl nästan ut sådär jag med idag =P. Men inte riktigt.

Dock känner jag på mig att det här kommer bli en jobbig dag, för mina sjukdomar har gjort sig påminda återigen. Har enorma kramper i höger sida, kallsvettningar, yrsel och illamående. Har även känt av livmodern också, som häromnatten. Den smärtnivå, som innfinner sig är inte av den här världen. Jag har så ont, vid dessa tillfällen, att jag önskar inget hellre än att slita ut de organ, som orsakar smärtan. Jag skulle kunna döda för smärtstillande, men som jag inte får ta =(. I

bland känns livet väldigt orättvist *suckar*. Och det är få som förstår eller ser hur dessa sjukdomar påverkar mig, då det inte är något som märks av utåt. Jag ska iaf till en av mina läkare under måndagsförmiddag, så tänker göra ytterligare ett försök att få utskrivet något smärtstillande, som INTE innehåller paracetamol, acitylsalisylsyra eller liknande substanser. Men, det har misslyckats förut. De säger bara att jag får väl stå ut med smärtan och åka in akut om det bli för jobbigt *suckar*.

1 kommentar:

Önblad sa...

Håller med... ibland känns livet VÄLDIGT orättvist.