tisdag 18 augusti 2009

Nollställd

Har haft skumma drömmar, vaknat upp i tårar, som jag inte kan förklara. Kunde inte förmå mig att kliva upp, så är otroligt glad att jag inte behöver tänka på arbete idag. Efter en dusch, så ringde telefonen. Ringde en person, som jag ofta blir så less på, allt detta med att lägga sig i min privatliv, kärleksliv och huruvida jag är singel eller i ett förhållande. Orka bry sig, liksom *suckar*.

Har ont under samtliga tår på höger fot, vet inte vad som hänt, men när jag kom hem i söndagskväll från Rickard, så hade jag stora vattenfyllda blåsor på samtliga ... bläää.

Ska väl iaf ta mig i kragen och gå en broarna runt idag på min lediga dag, sedan på affären och kolla vad jag kan handla för några futtiga kronor. Väntar mig en tuff månad nu fram till nästa löning den 25:e september. Ikväll blir det gym igen, tror det blir rygg och triceps.

Så, muntra upp mig nu någon, ge mig nåt att se fram emot ... please ...

Inga kommentarer: