fredag 28 augusti 2009

It's raining man, hallelujah

Se så glad en Linda kan bli av att spatsera i regnet. Eller, hmm, glad å glad, jag ser väl mest knas ut, som jag alltid gör. Ok, här är uppdates för idag. Minns ni att jag i tidigare inlägg skrev, och hoppades att detta skulle bli en olycksfri dag? Yeah, right, in my dreams. Jag hann så långt som till Hemköp, där jag hamnade bakom en far med sin lilla krulliga unge uppe på axlarna. Fadern var inte så lång, vilket gjorde att krullungens arsle var i precis lagom höjd med mitt ansikte. Vad tror ni händer? Jojo, precis, krullungen släpper världens fis rakt i ansiktet på mig ... och nu har jag fått tjernobylutsläpp i mitt fina, söta ansikte. Hur ska detta gå?

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahaha, förlåt att jag skrattar. Du har inte tur du...men en liten Fredagsvind i ansiktet av en krullig liten krabat en fredag till en dag man kanske skulle förtränga :) Hoppas de gick bra iaf så du inte fick nått i håret av den blöta stormvinden... :)

Lindsey sa...

Fredrik: Det gör inget ... jag skrattar också, såhär i efterhand iaf ... =P. Just då hade jag god lust att stoppa igen krullungens arsle med en kork och spraya tio liter parfym ...