måndag 31 augusti 2009

Nattens plåga

Alltså, jag vill verkligen inte låta gnällig, nu igen, men den här natten har verkligen inte varit rolig. Mina fötter, eller snarare tårna, hälarna och långsidorna på fötterna har stuckit, kliat och bränt något så otroligt, att jag har nästan krupit ur kroppen. Det går absolut inte att låta bli att klia och jag kan definitivt inte sova. Jag måste som gnida fötterna med fingrarna, mot sänglakana eller ännu bättre mot en vass matta. Då bränner det och fötterna bli skållheta. Men, det resulterar bara i att klådan eskalerar och blir värre. Skulle ge vad som helst (nästan) för att bli av med detta. Varför ska det vara så svårt för läkare att kunna ställa en rätt diagnos *suckar*.

Nu ska jag på lassa och lämna leverprover. Därefter gym och jobb till 20:30.

Ha en trevlig höstig måndag.

Inga kommentarer: