måndag 17 augusti 2009

Axelpass

De som inte hängt med tidigare i min blogg och följt min styrketräning. Så, kör jag alltid 3 set om 8 reps.

Axelpress med hantlar: 10kg
Axelpress i maskin: 40kg
Cable, rakt upp: 25kg
Hantellyft åt sidan: 8kg (känner att det inte ger nåt motstånd längre, så ska öka till 10kg nästa vecka)
Upprätt rodd med skivstång: 12kg
30 min intervall på löpband, 3 min gång varvat med 3 min löpning etc.

Helt färdig efter detta passet. Glömde helt bort att göra rotatorn och magmaskinen *suckar*. Men, det kommer en ny dag imorgon. Måste fan i mig köpa ett nytt måttband. Glömmer det varenda dag. Är så nyfiken på att se hur mycket bic-omkretsen ökat. Vet att sist jag mätte i våras låg jag på någonstans mellan 31-35cm i omkrets. Och de borde, enligt ögonmått iaf blivit någon cm större.

Inga kommentarer: