tisdag 11 augusti 2009

Egolinda har vaknat

Ingen vacker syn direkt, nyvaken, osminkad och allt. Men, det får ni leva med. Börjar 17:00 idag, fy för sena kvällspass, men men. Min puckade hjärna har gett sig den på att jag ska banne mig inte få sovmorgon, bara för att jag jobbar kväll. Nejdå, självklart ska man vaknade 07:00, pigg som en lärka. Vilket resulterar i att man senare under dagen är som ett skrämmande lik.

Räknar ner dagarna på denna vecka också och är inne på dag 2 av 6. Känns som att denna vecka kan gå fortare än förra veckan. Får se, om man ev har tur att lyckas kompa ut tidigare även denna lördag. Dock slutar jag tidigare så, är nöjd iaf. Fredagens pass ser jag däremot inte fram emot, då jag även då jobbar till 22:00.

Ser verkligen fram emot lördagen och helgen som kommer =). Jag ska nämligen visa Rickard var skåpet ska stå i minigolf. Undrar om jag kan smygblanda ner sprit i ölen, så han blir jättekalas och ser dubbla hål ... =P. Fast ... hmmm ... kille vs hål = borde gå. Hursomhelst, skoj ska det bli =).

Ciao for now

Inga kommentarer: