söndag 30 augusti 2009

Söndasgtrött men effektiv

Hade en trevlig gårdagskväll, som bestod av mumsiga kräftor (me löööv), öl och Summer Slam tillsammans med Rickard. Var dock inge skoj att gå och lägga sig, för trots att jag inte drack speciellt mycket, så kändes huvudet aspackat *s*. Var med andra ord väldigt seg och i princip heldöd nu på morgonen. Tog mig upp runt 10-tiden. Har nu iaf hunnit dammsuga, skura golvet, käkat potatisgratäng och druckit cola. För övrigt har min turfria dag redan förstörts. Golv är tydligen hala, när man skurar dom med en aningens för mycket såpa, och står man då på skurmoppen, samtidigt som man rycker undan den, då kan det hända att man drattar på arslet. Och, det gör ont kan jag säga. Inte för att det nånsin skulle hända mig, men (ser oskyldig ut) jag bara talar om för er ... öh ... eller nåt. Duschen väntar härnäst och därefter en liten runda på stan, för att bidra min arma kropp med lite frisk luft. Söndagar är för övrigt tråkiga dagar, när man inte har sällskap att slappa med. Så, blir slappa för mig själv i soffan, eventuellt lyxar jag till och hyr någon film.

Ha en trevlig söndag alla

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Tack för igår :) Jag längtar också hem, måste få bort de förb*nnade videobandet och vädra ut skaldjursdoften ur mattan :) Raw och Smackdown finns fortfarande kvar till nästa tillfälle. Ha en skön söndag!