onsdag 12 augusti 2009

Nästan mitt i veckandag

Nyvaken och nyduschad. Tittat ut genom fönstret, och konstaterat att sommarvärmen är borta, iaf för idag. Bara det blir kalasväder i helgen så =). Har härlig träningsvärk sedan gårdagens pass - kalas det. Tänkt köra rygg idag, men jag mår så fruktansvärt dåligt även idag, så jag är osäker. Det är typiskt att min illamående och huvudyrsel ska komma lite nu och då, utan att det finns något att göra åt saken. Måste även börja köra stenhårdare på kondition, gått upp 2kg om man får gå efter vågens elaka siffror - bläää.

Det är onsdag, normala fall mitt i veckan för människor, men inte för min del. Det är som en tisdag för mig *suckar*. Finns det inget slut på detta? Försöker smöra bort mitt lördagspass, men verkar gå sådär. Hoppas det blir lugnt på jobbet idag, med tanke på hur illamående jag känner mig, men det ska jag nog inte hoppas allt för mycket på.

Dags att försöka käka något, därefter jobb 14:30-20:30.

Inga kommentarer: