torsdag 27 augusti 2009

Bara för R1ll0

Som den underbart, fina vän Lindsey är, så tänkte hon hjälpa R1ll0 på traven lite, inför nästa sammandrabbning av minigolf, fäktning m.m. Så, se och lär ... ;O).


Minigolf, du ser så enkelt det är. Det är bara att putta på bollen ;O).


Regler för Wii Sword Play
(Lindas favorit är den sista regeln)


Hold the wiiremote in both hands
Swing the sword
Chop and slice the object

Ang. kommentaren i din blogg: Jag missuppfattade nog lite det där med att smörja och svälja - det var ju sprit *ser oskyldig ut* Ang. Wii-spelet, vaddå, jag fäktade inte frenetiskt. Det var mycket taktiskt och uttänkt strategiskt. Därför jag vann, gång på gång ... hur många var det nu igen? 12 gånger?!? =). Ang. spriten, om du också sniffar och smakat på alla sprit-flaskor som finns på Apoteket så skulle du också smälla av med ansiktet nedåt =P. Skillnaden på dig och mig, är att JAG skulle orka resa mig, eftersom jag faktiskt har muskler. Men, tur att jag finns vid din sida isf, så att jag kan dra upp dig, din lilla, arma, svaga stackare ;O). But you still löööv me ... ;O).

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jag svarar, bara för att jag har absolut inget bättre för mig:
Den dagen du börjar spela som grabbarna i klippet kan du yttra dig, men så länge du bara är stursk för att du fick in en turvinst vid ett enstaka tillfälle så kan du ju knipa åt pajhålet ;)

Taktiskt och utmärkt strategiskt? Ungefär på samma sätt som en fallskärmshoppare sprattlar med armarna i ett hopp, då han upptäcker att fallskärmen är kvar i flygplanet menar du? Även en blind höna, skulle jag vilja säga. Och sa just...

Och är det någon som vet hur många flaskor läkarsprit som finns på apoteket så är det väl du. Jag har allt sett dig därinne, ståendes med miniräknaren och dregla vid receptdisken...

Lindsey sa...

Du svarar, bara för att du innerst inne, anser att allt det jag skriver är ytterst intressant och du KAN ju missa värdefull information ;O). Förresten, mina pajer har inga hål, dom har jag stoppat igen med en vinkork =P. Och det var ingen turvinst, borde väl du veta, när det gäller mig. Jag har aldrig tur, bara otur =).

Så fasligt sprattlade jag väl inte med armarna, och jag visste EXAKT vad jag gjorde när vi fäktades. Jag vann ju, eller hur? ;O). Och det är segern som räknas.

Apoteket? *hick*. Jag trodde det var Bolaget. Inte undrat på att de där människorna i vitklädda rockar undrade om jag hade gått vilse =D.

Lovar iaf att du ska få din revansch, i både minigolf och fäkting, om du vågar dvs ;O).