torsdag 20 augusti 2009

EU-mopeder i all ära

Jag har uppmärksammat denna trend, som verkar ha uppstått, gällande att inneha en eu-moppe. Var jag än går, så susar det förbi den ena efter den andra färglada moppen, eller så står dessa knattar uppradade längs gatorna i stan. Alla verkar ju ha sådana hära. Och nu blir jag ju smått avundsjuk. Jag vill också ha ... jöööö ... Men, jag nöjer mig inte med vad som helst. Detta är mitt drömåk ... ;O). För, jag ska ju självklart vara värst av alla *fniss*. Visst är den snygg?

Peugeot JET Darkside N Moped/EU-Moped

3 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jag har alltid föredragit Honda Zoomer personligen, men den där var också snygg (men inte snyggare än min förstås).
Köp en så kappkör vi! Ps. Inga uppförsbackar.

Önblad sa...

Ja den var JÄTTESNYGG! Skulle också vilja ha en sån.
Kramiz!

Suzan sa...

Nog för att jag hatar dom där,..MEN den modellen var ju snygg! :D