fredag 28 augusti 2009

Nog är det väl själva fan

Om jag inte ska få min mobil såld. Har annons på blocket och lagt ut auktion på Tradera nu. Genom Blocket, verkar folk vara helt korkade. De har mailats till mig, erbjudits byten mot betydligt sämre telefoner. Och jag är för FAN inte ute efter att byta till nån jävla ipod. Och inte heller vill jag byta till en Nokia-telefon som är äldre än vad mina föräldrar är. Jag vill ha pengar, fatta det trögskaft ! ! ! Ännu en riktigt boring dag och jag börjar krypa smått på väggarna nu. Jag är van att det för det mesta händer saker runt om mig hela tiden och att jag alltid har saker att göra. Känner mig lätt översocial nu.


3 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Det kanske vi kan ordna; jag har bytt pass och jobbar 7.45-16.30 imorgon och söndag! Vad sägs om kräftor och wwe imorgon kväll, och kanske nån öl på det..? Det får inte bli för sent dock, ska upp 7 söndag som sagt.
Synd på mobilen, den som är så fin!

Lindsey sa...

Uj, det lät jobbigt det där ... hm ... ja, jag jobbar ju till 17:15, om jag inte vill missminna mig helt. Mja, jag vet inte, har beslutsångest. Har inget busskort nu så, går ju förvisso tanka på men ... Kräftorna låter ju väldigt lockande ... fan ... hur göra ... *funderar*. Hilfe ! ! !

r1ll0.blogspot.com sa...

Så du vill inte kolla summerslam och äta kräftor för att du inte vill tanka på busskortet...? Vad sägs om detta då; jag betalar resan till mig och du betalar resan hem på kvällen. OCH jag köper kräftor. Deal?