fredag 3 april 2009

What the fuck

Va fan hände med våren, den värmande solen och den klarblå himlen? Har jag sovit bort hela året så att det har hunnit bli höst igen, eller vad är det frågan om? Misstänker att jag lär väl slå ihjäl mig om jag går en Broarna runt idag. Been there, done that, och det är fan i mig inte roligt. Först slår man halvt ihjäl sig, sedan blir man dyngblöt på kuppen, och då har man blåmärken och ser ut som man har kissat på sig.

Det är fredag idag ... yey, säger hon som har noll koll på vad hon ska göra, eller egentligen vad det är för dag. Jag råkade bara kolla i almenackan. Ska iaf göra ett stopp i "vätskefabriken" och inhandla morgondagens näringsintag =).

Missbrukar Ibumentin på löpande band. Har mått otroligt konstigt i princip hela veckan. Tror dock inte det är förkylning heller. Jag är bara yr och illamående och igår kändes det som tiotusen orkaner i magen. Nej, jag är INTE magsjuk (har aldrig nånsin varit - lycko mig).

Dags att göra nåt vettigt ... dvs, slänga ner sig i soffan och slurpa Troca ... =).

Btw, kanske dags att tillkännage, att jag har fått jobb. Dock har dom haft fullt upp och rekryteringsprocessen har dragit ut på tiden, vilket gjort att den första utbildningsgruppen (som jag är i) börjar v.18 istället för v.17. På måndag och tisdag kommer dom att sätta ihop dom två första grupperna, så ska bli intressant att se vilka miffon man hamnar med.

7 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Miffon? Hehehe.... det är till att göra sig vän med kollegorna direkt :)

Lindsey sa...

Rickard: Hehe ... vänner på jobbet? Vad ska det vara bra för *fniss*.

Camilla sa...

Kul med nytt jobb, grattis!!! Vad är det för något då?

Lindsey sa...

Camilla: Det är som teknisk support =). Antar att det är Camilla.W?

Önblad sa...

GRATTIIIIIIIIIS!!! Nu blir det lite mer klirr i din kassa. Aldrig fel aldrig fel...

(Kan du tala om vad en fixtrute är? Ska tydligen skriva in det som ordverifiering nu, hihi).

Lindsey sa...

Önblad: Jadu, Erika skulle tydligen skriva munsug, så vette fasiken om det är så mycket bättre =P.

Camilla sa...

Såklart att det är Camilla W :)