måndag 13 april 2009

Isch

Sitter och kollar runt på nätet efter idéer till min nästa tatuering, om det nu inte visar sig att jag är allergisk mot bläcket. Det vore väldigt tråkigt isf. Hursomhelst, snubblade över denna bilden och fick äckliga rysningar i kroppen. Världens första ögontatuering. Jag hoppas att människan är bedövad, för jag har själv av "misstag" råkat kört in en synål i ögat, så jag vet att det känns. Och fråga inte hur i hela friden man lyckas med det av misstag. De som känner mig vet att jag lyckas med det mesta otänkbara =P. Vägbomar, lyktstolpar, träd och för dagen nytt, tvättmaskin vs vägg. Som sagt, ni som känner mig, vet vad jag snackar om =). Hur somhelst är jag en person som knappt har någon smärtkänning. Iaf, jag har sådan beslutsångest över vars nånstans på kroppen jag vill göra nästa tatuering ... inte undra på att den jag har nu tog mig en sisådär 4-5 år att få fingrarna ur å göra.

4 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Var "Isch" det bästa du kunde komma på som rubrik? Vad sägs om "VARNING: STÖRANDE BILDER PÅ NÅLAR I ÖGON SOM KAN FRAMKALLA KRÄKKÄNSLOR, LÄS INTE, DETTA ÄR DOKTOR MENGELE-VIDRIGT OCH BÖR INTE SES AV NÅGON"?

Lindsey sa...

Rickard: Tanken slog mig när jag skrivit klart ... men då hade blogginlägget redan sparats, så ändring av rubrik hade inte gjort nån skillnad då, eftersom den föregående titeln redan skulle ha synats i andras bloggar.

Erika sa...

Usch, vem vill utsätta sig för något sådant frivilligt?

Jag vet inte om det är någon av dina "kompisar ,med inte alla bestick i lådan" i umeå som är irriterade på mig för jag har fått en elak kommentar därifrån och jag gissar att det inte är ifrån dig =D

Lindsey sa...

Erika: Jag har inga kompisar som gör sånt töntigt ... =). Men vi ska nog luska på det.