tisdag 14 april 2009

Äntligen vardag

Det har varit en otroligt jobbig natt för mig. Hela gårdagseftermiddagen, natten och även nu idag har jag en tryckande smärta över höger sida bröstkorg. Har knappt kunnat sova något och jag lyckades inte heller somna förrän runt 02-tiden, trots att jag la mig redan vid 22:30. Vet inte om jag borde kolla upp det med den tryckande smärtan?

Idag har jag fått tag på min läkares sektrerare på infektionsmott - NUS. Det visar sig att jag fått läkartid samma dag som jag har fått tid till kvinnokliniken, dvs den 27:e april. Detta gör att jag måste, tyvärr boka om bägge tiderna, då det är min första dag på jobbet. Måste försöka lösa det med medicinen på något vänster isf. Även ringt bussgods, och dom påstår att det ska ta 1 vecka till 10 dagar för mig att få in pengarna, för buret jag skickade söderöver. Köparen hämtade ut buret den 31:a mars.

Nu ska jag ta en härlig broarna runt iaf i det underbra solskenet. Önskar att jag låg på en varm sandstrand vid havet, sippandes på en god drink eller en iskall öl. Men, nu är jag kvar i Sverige och hursomhelst vore det skoj att hitta på nåt idag också, och inte bara sitta inne, när det är såhär soligt.

Inga kommentarer: