tisdag 21 april 2009

Dessa märkliga grannar

Har man som mig, sömnproblem, underlättar det definitivt inte att ha grannar som ska kn*lla så att hela Umeå blir varse om det. Följande scenario utspelade sig igår runt 00:30-tiden och framåt.

Tjej: Jag vill att du ska få mig att komma nu
(Killen springer iväg och kommer tillbaks efter ett vad jag gissar toabesök)
Tjej: (fnitter)
Kille: Ta den i handen nu, och sen upp-ner-upp-ner
Tjej: Såhär
Kille: Ja, lite mer, vänta, stopp, sådär, fortsätt
Tjej: Jag har kramp i handen nu
Kille: (suckar) Ta den i munnen istället
Tjej: (Hörs slafsande och sugande ljud)(tjuter och skrattar hysteriskt)
Kille: Vadnu då? (suckar och härmar tjejen och mumlar nåt om att det inte är roligt när hon gör sådär)

Följde inte denna "intressanta" diskussion något mer, för jag blev så trött och less att dom aldrig kunde komma till skott och sova någon gång. Gömde mig under täcket med kuddarna hårt trycka mot öronen. Måste seriöst köpa hörselproppar. Någon som vill köpa mina grannar? =).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha , ha jag tycker att det låter spännande!
Kramizar Carina

Erika sa...

Hör du till och med suckar måste det verkligen vara lyhört ;)