söndag 12 april 2009

Till Erika

Åren har passerat och det känns som att livet flytt förbi.
Men trots alla hårda prövningar så är det fortfarande vi.
Jag lovar dig detta att alltid finnas där för dig.
Precis såsom jag vet att du aldrig skulle svika mig.
För bästa vänner hjälper varandra att läka öppna sår.
De står kvar vid din sida, när alla andra vänder dig ryggen och går.
Du är min bästa vän och tröstar mig, när mitt hjärta gråter.
När andra sviker och ger en dömande blickar, är du den som alltid förlåter.
Vår vänskap är unik, något få förunnat, men som du och jag har.
Älskade vän, du finns för alltid i mitt hjärta, genom livets alla dar.
(lml @ copyright 2009)

3 kommentarer:

Erika sa...

Åh, tack så mycket. Sitter här med tårar i ögonen nu!

Du är bäst!
Krama!
Pussa!
Krama igen!

Lindsey sa...

Erika: Men, jag ville ju inte att du skulle börja gråta jööö *ler sött*. Skrev den precis iaf ... =).

Erika sa...

Du är så bra med ord =)