måndag 20 april 2009

Oh happy day

Va fan drömde jag nu igen, som jag skulle blogga om? Jag tror att jag blev dödad av något äckligt. Tror att de där slemmiga sakerna i "Hell Boy" (som jag såg igår) smög sig in i min dröm, bläää.

Hatar måndagar, trots att det är kanonväder ute. Har ont i höger sida mage, ont i näsan, ont i höger lilltå. Min mobil jävlas med mig, för nu har en ikon försvunnit från skärmen, så det är en svart lucka där ...

Ska ringa och skälla på Försäkringskassan (k*k-kassa) och jag misstänker att jag har sån otur att jag inte får mitt bidrag retro *morrar*. Måste ringa och ändra tid hos min infektionsläkare också.

Blir en lugn och skön vecka och ska piska mig till 4 pass på Tenton denna vecka. Har redan avverkat 300 situps på bollen och 100 lyft med knäna med bollen (också magövning, man ligger på rygg och har knäna i 90 grader och bollen mellan och lyfter rakt upp och sen neråt). Det borde betyda att jag ligger före dig Rickard? ;O).

Har vunnit en bok också, jag som aldrig vinner tävlingar. Boken heter "Innan jag dör" och den verkade bra, så väntar med spänning på att den ska landa hos mig inom kort =).

Nu ska jag ut i det soliga vädret denna "underbara" jävla måndagshelvete.

//Linda is signing out

Inga kommentarer: