tisdag 14 april 2009

Vårkänslor

Jag blir så otroligt glad, utan direkt anledning, när det är sådant här underbart väder ute. Strosade längs Kungsgatan och bara njöt av vårsolen. Dock inte lika avklädd som många andra, som slänger av sig det mesta när solen tittar fram. Kanske därför många ligger i vårförkylning sedan. Man ska inte låten solens värmande strålar lura en.

Jag har pratat med kvinnokliniken om att jag själv hör av mig om ny tid för min första enanton depot-injektion. Måste även ringa infektion på måndag, då min läkare är tillbaks från semester, och omboka den tiden och be om nytt recept på medicinen.

Sitter och väntar på att Angel ska börja här snart, en serie jag blivit smått beroende av såhär under mina lediga dagar. Imorrn ska jag träffa go-Sus och bjuda henne på tidig födelsedagslunch samt överlämna present =). Hoppas storebror sätter in pengar till mig ikväll, annars blir det lite knaggligt, eftersom Bussgods fortfarande inte satt in mina pengar från efterkravet.

Inga kommentarer: