tisdag 28 april 2009

Andra dagen

Det har gått bra på jobbet idag med och denna dagen kändes som att den flöt på fortare än igår. Vi hade utbildning i grundläggande nätverksteknik och fick även vara med på ett medlyssningspass. Tyvärr blir det det enda också, resten blir medlyssning från tidigare inspelningar =(.

Varit upp och hälsat på Therese även idag och tiden rann iväg fort, tyckte jag när jag satt där =). Måste säga att sjukhuspersonal, återigen, bläää. Så nonchalanta och inte direkt mån om sina patienter. Gjorde nåt tappert försök att säga till dom, men dom måste haft stenar i öronen. Blir ett besök imorrn med efter jobbet så, personalen får väl grina illa när jag dyker upp igen =P.

Nu ska jag snart lägga mig och sova iaf. Är så grymt trött att jag håller på att avlida här. Tror det är imorrn vi har våran första certifiering på jobbet iaf.

Inga kommentarer: