fredag 24 april 2009

Äntligen fredag


Har sovit väldigt oroligt inatt, trots att jag la mig väldigt tidigt för att få lite sömn. Låg mest och vände och vred på mig. Grannen hade för en gångs skull inte sex, nej, dom bråkade och skrek åt varann istället. Jag hade nästan somnat vid 00:03 och då ringde mobilen, och jag hade ju såklart glömt stänga av ljudet. Sen tog det mig ytterligare 1 timma innan jag somnade. Är lite småseg nu, men det lär släppa så fort jag kommer ut i friska luften. Ska ta en promenad upp till Umestan nu, för att träffa Emil och Camilla, samt några av de andra som ska börja på B2 i samma team som mig. Hoppas detta blir en bra dag och kväll och imorgon är det lördag. Det ser jag verkligen fram emot och jag hoppas det blir en bra lördag, utan tjaffs och bråk etc. Ska sitta snällt och tyst på min egen kant.

Mer uppdatering kommer sen idag.

Inga kommentarer: