onsdag 22 april 2009

Mitt begär

Har redan hunnit göra 200 situps på bollen, och tänkte göra ytterligare 100 i maskinen på gymet, rotatorn plus köra ben idag, då jag känner att armarna behöver en dags vila. Väntar på min telefontid med infektion 08:55, så vill sig att dom ringer upp då, nu när jag stigit upp tidigt och allt bara för deras skull.

Pengar, ett ständigt orosmoment i mitt liv och jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig till mitt normala liv, då jag slipper låna, och jag kanske kan unna mig lite nya kläder och skor. Detta har inte hänt på väääldigt länge, tyvärr.

Har ett stort vill-ha-begär idag. Det är så mycket som jag är sugen på, entrecote (gårdagens inlägg), troca, strawberry daquiri, potatisgratäng m.m. Nåt av den mataktiga biten (bortsett från det dyra då) kanske går att fixa ihop som söndagsmat =).

Dags att bege sig på en broarna runt nu =).

Inga kommentarer: