måndag 6 april 2009

Grattis till mig själv

Jag antar att jag får gratulera mig själv till mitt nya jobb, som startar den 27:e April. Förväntar mig, hmm, hur ska jag uttrycka det, "annorlunda" frågor, som den enligt bilden till höger. Jag vet, jag har varit med om mycket värre saker från tidigare supportjobb, där folk skällt ut en för att det är imma på mobilens display, på UTSIDAN, krävt att få en ny för att dom inte velat torka bort imman med en papperstuss eller liknande. Men men, kunden har alltid rätt, och det finns inga dumma frågor, eller hur det nu var =P.

Grattis Linda (detta kommer självklart att firas vid ett senare tillfälle i lämpligt sällskap)

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

En försmak: http://crazytelemarketer.ytmnd.com/

Lindsey sa...

Rickard: Trevlig kund ... ;O). Ser redan fram emot att börja jobba ... *s*.