måndag 27 april 2009

Första dagen på jobbet

Så har jag då slutfört min första arbetsdag på nya jobbet. Kollegorna i teamet verkar trevliga prickar, trots att de är ett gäng år yngre än mig. Så, återigen får jag känna mig som gamla tanten. Imorrn ska vi få ha medlyssning, men tyvärr blir det inte lika skoj, som jag trodde, då vi går ut som första team med denna nya tjänst. Tänker inte gå in närmare på detta, då jag är lite osäker på vad som egentligen går under sekretesslagen osv. Jobbar iaf 8:30-16:30 tom torsdag, sen är det ledigt ... yeeey. Som jag behöver det, efter min långledighet i snart 1 år och 4 månader, bortsett från den lilla mellanlandningen på Online. Gjorde även ett besök på lassa efter jobbet, för att hälsa på Therese. Nu ska jag iaf trycka i mig lite mera käk.

3 kommentarer:

Erika sa...

Jag tycker nog att du hade kunnat jobba hela helgen också, nu när du har kommit igång ;)

Lindsey sa...

Testar

Erika sa...

Testar igen