måndag 20 april 2009

Måndagen avklarad

Varit på gymet och kört ett bröstpass. Pirrar sådär härligt skönt efter åt i musklerna, och lär nog få lite träningsvärk imorrn, då bröst är en muskelgrupp, som jag tyvärr åsidosatt en del. Blev även 100 raka situps i maskin, så nu har jag totalt klarat av 500 idag =). Det du, Rickard, tur du slutar "tidigt" ikväll så du hinner ikapp ;O). Tog lite bilder också efter passet, för att hålla mig uppdaterad om dagsformen. Armarna börjar minska lite i fettmassa, som synes och det ser inte lika biffigt ut längre. Har tappat i midjemått också, och mäter nu 76cm runt =). Vill gärna ner till minst 70cm runt, innan jag är nöjjd. Har börjat väga mig mindre nu, då som ni vet vågen inte gör sig rättvisa, då man styrketränar. Har nu käkat Herbalife i 2 veckor, och jag tycker det funkar fin fint =). Nästa månad tänker jag prova den med tropisk smak, lät mumsig.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Bara du inte börjar slarva mer med Herba än vi gjorde i helgen, så ska det där nog bli kalasbra ;) Fortsätt byta ut två mål per dag, och käka ett normalt mål. Blir du småsugen på nåt så ta en tredje shake eller en kopp örtdryck och vänta 20 min; den dödar aptiten mycket effektivt.
Jag ska sätta igång med situpsen direkt jag kommer hem ;)

Lindsey sa...

Rickard: Nejdå, försöker hålla på mig =). Det funkade faktiskt att ta sådan där örtdryck, för att stilla hunger och sötsuget.