lördag 11 april 2009

Påskmusik: State of Shock


Best I Ever Had

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Bra val av video :D

Erika sa...

Jag ser att du har raderat inlägg. Men som jag sa, fortsätt att skriva som vanligt. Även om de säger att de ska sluta läsa din blogg kommer de inte att kunna hålla sig härifrån.
De vill veta vad som händer för att kunna gadda ihop sig och skvallra med varandra.
Och varför inte bjuda på det? Det är väl bra att de får någonting att prata om. De verkar ju inte ha så mycket annat för sig.
Och jag önskar att jag hade varit där, då hade den där människan haft en polisanmälan på sig för herregudis, hon verkar inte ha alla bananer i klasen så att säga. Det verkar för övrigt ingen av dem ha! Det är bara att kassera och gå vidare, det finns bättre människor, sådana som går att lita på (som mig ;o)
Jag sviker dig aldrig, vi har funnits för varandra i en herrans massa år och vänskap som vår växer inte på träd. Vi är två lyckans ostar som har hittat varandra.
Du är min yang och jag är din yin. Vi är olika men ändå lika och balanserar upp varandra.

En massa kram och påskpussar till en av de bästa människorna i världen!

Lindsey sa...

Fredrik: Jo, har suttit och bölat till den nu hela natten ... =(.

Erika: Jag älskar dig så otroligt mycket. Jag känner mig alltid så trygg med dig och du är och kommer alltid förbli den allra bästaste vännen för mig ... Jag saknar dig grymt mycket ... *bölar*//L