torsdag 9 april 2009

Can you "beer" me

Ja, så stundar då Påsken och allt vad det innebär. Jesus, hej och hå, död och uppståndelse, eller hur fan det nu va. Jag vill mig minnas att jag slutförde någon form av konfirmation, där jag hade huvudrollen som ett får. Vilket kändes rätt märkligt och en aningens nedvärderande, skutta omkring på alla fyra och bräka i kyrkan. What the f*ck ! ! !

Hursomhelst, kollat öppettider på boan, så för er som tänkt investera i alkoholhaltiga substanser, så har boan på stan öppet som vanligt idag 10-19, stängt imorrn (Långfredag) och öppet 10-15 på lördag (Påskafton). So, you better do your shopping now, or never ... =P.

Själv ska jag ta en rutt dit på lördag först, utifall. Läget ser ju rätt avslaget ut som det verkar. Folk är bortresta eller jobbar så. Men, öl hemma i kylen är alltid bra att ha =).

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Vilket är nedvärderande; att bräka eller att stå på alla fyra..? ;)

Lindsey sa...

Rickard: Den kan du ju klura på ... ;O). Jag tror du vet svaret själv på den frågan ;O).