onsdag 1 april 2009

Hemkommen och bortkommen


Tina Turner - I dont wanna fight

Jag ska aldrig gå till den där skomakaren på Storgatan precis mitt emot MVG. Dyr som satan, han tog 140:- för att klacka om mina mockastövlar och det så nästan hemskt ut. Han hade satt på svarta sulor på klacken, och övriga sulan under skorna är beige ... *morr*.

Gjorde ett snabbt stopp på Apoteket och pundade ut med 145 spänn för ibumetin och compeed. Har för övrigt satt på ett sådant compeed nu i näsöppningen, men det kliar ju fan i mig värre nu än innan.

Fick åtminstone en trevlig stund och go mat med Fredde och Marika. Kanonväder ute, men nu ska jag sitta här och tjura =P. Glad iaf att jag får tebaks på skatten ... tjohooo. Så, nu har jag nog råd att investera i en ny lappis iaf, då denna håller på att säga sina sista rader, trots att den bara är strax under 2 år gammal och jag betalade 8000:- för helvetes-skiten.

Tänkvärt: Bättre bortkommen och omkörd, än omkommen och bortkörd

Inga kommentarer: