onsdag 1 april 2009

Vad har jag gett mig in på

Nu har jag ångest, sådan där riktigt jobbig, som gör att det knyter sig i magen och jag blir nästan illamående. Har försökt peppa mig med musik, titta på soliga solen ute, men det funkar inte. Jag har försökt komma ur denna situation nu i snart 4 månader. Tillslut gick jag med på det, men nu vet jag inte om jag borde? För min egen del har jag inget att vinna, bara slösa på en hel onsdagskväll i mitt liv. Gör jag rätt eller fel? Vet bara att jag måste testa en annan väg för att se vad jag egentligen ska göra med mitt liv. Även om jag vet nu och har vetat ända sen första början att det är dödsdömt, så hamnade jag där iaf ... förbannat jävla skit. Fredrik, om du läser det här ... I'll be calling you tonight, or please call me ...

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Det vet du, gumman :PpP

Lindsey sa...

Fredrik: Glöm inte vad du lovade mig nu bara. Jag kommer seriöst hänga mig själv ikväll.

Fredrik sa...

Ingen fara vännen :D