onsdag 29 juli 2009

Uppdrag dörrpress

I avsaknad av min kära gymkompis R1ll0, så måste jag vidta andra åtgärder. Om än så drastiga och kanske inte det mest vettigaste, but what the fuck ! ! !

Min ytterdörr har inte gått att låsa varken inifrån eller utifrån en tid nu. En av mina hyresvärdar sa att det var inge fel på dörren. Man behövde bara trycka eller dra i den kraftigt och samtidigt vrida om låset. Detta funkade självklart inte, då jag skulle till jobbet idag. Så, jag provade dörrpress, en mordernare version av bänk- och benpress. Denna övning tar bättre ju hårdare man pressar. Så, jag tog sats, sprang mot dörren och hoppade in i den, samtidigt som jag skyndade mig att fort sikta med nyckel i låset och vrida om. Och ni gissade rätt, det funkade inte, utan resulterade endast i ömmande muskler i armarna. Fick ringa efter en av hyresvärdarna och be sött att han skulle komma över. Ville inte lämna lgh olåst, när jag var på jobbet.

Nu sitter jag således hemma och ska mumsa lite tacos framför tv:n. Sedan blir det nog att sussa.

Pöss på er sötisar

Inga kommentarer: