tisdag 7 juli 2009

Helgen över

Det har varit underbart skönt att vara långledig. Dock har vädret inte varit det bästa, men det hade jag inte förväntat mig heller, eftersom det alltid är dåligt väder då jag fyller år.

Fredagkvällen började hos Rickard. Vi drack massa Strawberry Daquiris och öl framför lite wwe. Dock inge Bash *snyftar*. Väldigt gott iaf och trevligt. Lördagen blev det att käka grillat och på kvällen var jag och Rickard hos Emilia och Stefan. Sedan mellanlandade vi hemma hos Rickard igen, lirade massa bowling och biljard, för att runt 00:15 åka ner på stan och sluta upp med Johan, Mia och Fredrik bla på Trägårn. Jag blev väldigt trött, så var skönt att vi kunde ta bussen hem direkt istället för att behöva stå och vänta i evigheter. Somnade väl runt 03 eller nåt sånt.

Söndagen, the big day, min födelsedag. Blev tro det eller fint väder framåt kvällen. Så, jag och Rickard satt på balkongen, spelade lite kort, kollade lite 24 och mumsade på mer Strawberry Daquriris. Just ja, slurpade på god skumpa, som Rickard köpt och en flaska Asti =).

Måndag, ledig dag, som bestod av soff-slappande med massa 24, chips, glass och Sangía. Skönt som sjutton, men jag blev väldans trött. Sov dåligt på natten, pga att ryggen kändes helt väck, låg mest och vände och vred på mig.

Idag, tisdag, dötrist väder ... käkat lunch med Rickard och hans farsa. Nu sitter jag och tjatar sönder Carina i telefon. Har inget bättre för mig.

Tack alla som gratulerat mig på födelsedagen. Och Erika, jag ska kolla upp bio. Det kanske vi kan ta lördag? Eller fredag, vi får se ... =). Vi måste ju göra stan också under din visit.

Ciao ciao

Inga kommentarer: