måndag 13 juli 2009

Ingen bra dag

Med tanke på de drömmar jag haft inatt, så anade jag redan första gången jag vaknade upp i tårar, kallsvettig och skakig, att detta inte skulle bli någon dag med sol på himlen. Jag hade rätt på alla sätt. Det är grå himmel och det regnar ute, precis så som jag känner mig också inombords.

Jag börjar jobba om drygt två timmar och jag har inte den minsta lust att gå dit idag, inte som jag mår. Hatar när jag hamnar i dessa perioder, oförutseende och helt förjävliga bara. Tror knappas det blir bättre av det faktum att jag lovat hit mina päron samtidigt som jag ska jobba. Hoppas, hoppas, att jag får bestämma nånting för en gångs skull, i mitt eget hem.

Ska iaf se om jag kan eventuellt börja senare på onsdag iaf och även kolla om jag kan flytta pass nästa helg, så jag kan vara ledig.

Fan fan, nu började jag tänka igen ... jag vill inte veta ... men jag kan inte fly från sanningen heller. Förbannade jävla brev. Bläää ... life sucks ! ! !

1 kommentar:

Erika sa...

Sweetie!
Synd att inte jag är där så att jag kan krama om dig!

Sv. Det är inte så lätta att veta att till och med galleriorna har stängt på söndagar i umeå. Stan är ju lite större än övik och här är de öppna.
Det ser ut som om vi hinner fara upp och kika på noliamässan i augusti. Vi kommer tillbaka till övik 6e eller 7e däromkring och mässan pågår till den nionde. Så då kanske vi kan ses en snabbis =)

Krmar!