måndag 20 juli 2009

Angående listan

Ny dag och ny vecka, och jag är inne på min 7 dag i sträck, sånär som på lite ledighet i tisdags. Jag ska jobba fram tom fredag, och hoppas att jag får byta till ett morgonpass då, alternativt vara ledig helt. Känner mig helt slutkörd nu av allt jobbande och kan knappt tänka klart.

Angående listan igår, så var den nog lite förhastad. Jag kommer att ta bort den, och göra kontrollfrågor, för att säkerställa att folk verkligen läst hela listan ... =P ... sedan väljer jag själv vem som blir den lycklige att få en öl eller annan valfri dryck av mig ... någon gång ... =). I detta nu är det Freddelito som kommenterat först, och isf får du din öl nu på fredag hos Rickard ... ;O) ... om jag kommer ihåg det ... vi ser väl ...

1 kommentar:

Önblad sa...

Jag har svårt för att orka läsa sånna där listor. Det är för många frågor... pju :-)