söndag 26 juli 2009

Helgen som varit

Jag har inte lika många spännande bilder att lägga upp i bloggen, som Rickard. Så, ni får stå ut med ännu en ego-bild på en plutmuns-linda. Jag vet dock inte om jag är drogad eller dryg på bilden. Vad tror ni? ;O).

Helgen har iaf vara kalas. Jag röstar för fler FMF-kvällar, dock inte så tätt inpå, då jag inte vill löpa risk för att se ut som Barbapappa eller liknande =). Gårdagen blev relativt lugn, men tv-tittande och sedan wii-bowling varvat med chicago i sällskap av Johan, hos Rickard. Blir en lugn hemmakväll nu iaf, med lyssnande av ljudboken och smaskandes på några kokta ägg. Ska försöka komma i tid i säng, då det är upp imorrn 06:45, som gäller. Blir en tuff vecka med enbart kvällspass till 22, förutom fredag, då jag slutar 21:00 ... yeeey.

Ha en trevlig söndag alla besökare.

1 kommentar:

Erika sa...

Med tanke på sällskapet så gissar jag på drogad, hohoho! =p