onsdag 15 juli 2009

Bråket har redan börjat

Det här ser ju bådande ut. Mamma bråkar redan med mig, och då har inte hon och pappa ens hunnit hit ... Så fort man säger nåt så får man till svar: "Du är alltid så ill". Ja, men hur jävla svårt är det då, bara för att jag öppnar käften, så är det nåt som inte passar. Brorsan vägrar svara i mobilen, har ringt flera gånger och skickat flera sms. Han är alltid så jävla märklig på det där ... menar hur jävla svårt kan det vara att svara? Blir så jävla less att man alltid ska krusa folk ... Gaaaah ... kan någon strypa människan ... jävla bråk nu igen ... guuuud ... "Kan du lära dig å höra på vad man säger" .... alltid så jävla mycket tjaffs med mamma ... det blir en härlig vecka det här ... Är seriöst orolig över mamma, hon börjar bli jättevirrig, fast hon inte erkänner det själv. Man kan sitta och säga ena minuten att man ska jobba mellan 8-16:30 (imorrn). Minuten efter frågar mamma: "Hur skulle du jobba imorrn". Och om man då ifrågasätter att man nyss sagt det, så hugger mamma emot direkt och säger att det har jag ALDRIG sagt. Man får repetera ALLT man sagt, för det är som att mamma är i sin egen lilla värld *suckar*. Nu sitter hon och ifrågasätter detta med mina herbashake:ar "Jag har minsann läst att det är skadligt för kroppen att bara dricka sådana". Förstår ni vilket liv jag har.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Låter som ett underbart lovande besök. Om du får fler frågor rörande Herbalife och dess "skadlighet"; sedan när blev planetens bästa näring skadlig...?

Erika sa...

Hoppas att du överlever helgen!

Jobbigt att hon ska vara på det där viset din mor.