torsdag 9 juli 2009

Snabb uppdatering

Såklart så skulle mäklaren in i min lgh idag med. Fick ett sms från en av mina två hyresvärdar, som frågade om det var ok att mäklaren gick in i min lgh idag med. Svarade att det var ok och frågade även om det var tänkt att hyresvärdarna skulle sälja fastigheten. Antar att det inte är något jag ska veta, för jag har inte fått nåt svar på sms:et än iaf.

Sitter på jobbet, tröttare än nånsin faktiskt. Säkert en kombination av dåligt väder och dålig sömn, trots att jag gick och la mig INNAN 22 igår. Iofs satt jag jag och surrade med Carro i telefon till 23:15 typ. Hade otroligt kliande fossing, nåt jag haft problem med i över 10 års tid nu ... bläää.

Ska sitta här på jobbet till 18:30, så får väl hoppas att jag inte däckar med skallen i tangentbordet *s*. Måste seriöst ut på lunchen och få frisk luft iaf, må det regna eller va fan som helst.

Hej hopp

1 kommentar: