onsdag 8 juli 2009

Onsdagkväll och morallena

Jag har inte gjort många knop ikväll, i ärlighetens namn. Haft besök av mäklare och två intressenter, får jag förmoda, som kollade på min lgh. Hoppas verkligen inte mina hyresvärdar tänker sälja huset, för jag har aldrig haft bättre hyresvärdar nånsin.

Tvättat en omgång med handdukar och badlakan och även stökat undan lite. Det är ju onsdag och imorrn har jag fullt upp på kvällen, så hinns inte med någon städning då. Ska nog ta och dra av golvet också med skurmoppen.

Lagt upp nya foton från helgen, på FB, men som alltid blir dom av nån outgrundlig anledning alltid suddiga, när jag är bakom mobilen. Alla har väl hört talas som SBS (Skit Bakom Spakarna) men, det finns tydligen även SBM (Skit Bakom Mobilen). Märk skillnaden på den enda bilden med mig och Johan, som blev skarp och fin. Det är (hur långt inne det sitter att erkänna) Rickard som tagit den enda bra bilden. Även latjat med en bloggbanner till Sus. Blev helt ok, om jag får säga det själv.

Dags att återgå igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar headern skarpt :) men jag har ett litet problem, vill ha svart bakgrund på sidorna i bloggen men jag vet inte riktigt hur man gör.