lördag 18 juli 2009

Grannhelvete

Jag stör mig något så enormt på min störda granne, ovanpå. Hon tar ingen hänsyn what so ever till den stackars grannen under, dvs MIG. Nejdå, här klampas det hejvilt dagarna och nätterna i ända. Eller så kn*llar hon så sängen knakar och stönar på. Igår verkade hon hittat ytterligare en sysselsättning för att driva mig till vansinnes. Runt 23:30-tiden kom hon tydligen på att det är ju helt utomordentligt att börja hoppa hopprep inomhus. Jag tror att jag ska anmäla henne till "Grannfejden", eller vad tror ni?

Sitter för övrigt på jobbet sedan 08:45 imorse och ska så sitta här till 14:45. Precis haft en kort 30-minuterslunch, som man inte hinner känna av. Haft en helvetes pissdag med skitsugiga stats. Längtar hem och tills jag blir ensam. Tror att päronen åker hem (förhoppningsvis inte allt för sent) ikväll, efter vi käkat middag. Sover inte bra på soffan, med pappa snarkandes borta i MIN säng.

Tack och hej

P.S. Vill ha öl, frihet och mysigt sällskap D.S

Inga kommentarer: