torsdag 23 juli 2009

Knäpp var ordet

Att jag alltid varit lite småknasig, eller kanske mycket knasig, har nog inte undgått någon ;O). Men, vill jag seriöst veta vad som försigår på den här bilden (skamlöst snodd från Linda.F). Minns att det var fest hos mig för två veckor sedan, och av bilden att tyda så försöker jag endera sno eller hälla upp chips. Vad Rickard försöker sig på ... mja, det lämnar vi nog till var och ens fantasi ... eller fasa ;O). Söt är ju det absolut sista man kan säga om mig själv iaf ... Erika, och alla andra som var där ... tell me, what happened? =).

Bildnotis: Ett galet stycke R1llo och ett fult stycke Lindsey

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej. har du något tips på vad man kan göra en regnig dag, om man bara vill vara innomhus. film tips, något roligt bak recept eller pyssel osv? skriv det gärna i en kommentar till mig om du vet något. ha en super bra dag!
puss/ louise ewing

Anonym sa...

okej, tack så mycket för tipsen:)

Fredrik sa...

De va ju för att herr rick trodde du va ett chips som hade fallit ur påsen och han ville greppa det innan de va för sent, ingenting ska förfaras :)

Lindsey sa...

Fredrik: Haha ... jo, men han ser ju mer ut som han tänker äta sönder mig, inte äta försiktigt ... =P.

Fredrik sa...

"Chips" är gott serru ;P

Lindsey sa...

Fredrik: Och jag är ju en goding ;O). Hahaha ... även om det inte ser så ut just på den där bilden. Där ser jag mer ut som nåt taget ur en skräckfilm ...

Erika sa...

Jag tror att han har en släng av rabies =P