torsdag 23 juli 2009

Falska människor

Alltså, fy fan vad jag hatar falskhet alltså ! ! ! Inte så jävla konstigt att man knappt litar på någon överhuvudtaget längre. Man får höra åsikter och vad folk anser om andra, att de tycker någon är si eller så. Sedan så är de så trevliga och bokstavligt talat "älskar" personen/-rna som de tidigare haft negativa och nedlåtande åsikter om. När de inte kan vara uppriktig i sina åsikter och värderingar om andra, hur ska jag då kunna lita på att de positiva dom säger om mig direkt eller indirekt är sant? Jag har alltid värderat ärlighet högst och därmed kommer förtroende och tillit. Men jag tvivlar och har gjort så i många år nu. Så, alla ni som tycker att jag är inåtvänd, hård, kall och på annat sätt har negativa bedömningar om mig. Är det så jävla konstigt, om ni tänker efter? Ge mig en anledning att inte vända taggarna utåt.

Riktar återigen ett tack till de närmaste vännerna jag har. Ni är så få, att jag kan räkna er på en hand och ni vet vilka ni är ... Älskar er iaf och ni är guld värda ! ! ! Ni är bevis på att det finns något gott och något att faktiskt tro på.

1 kommentar:

Linda sa...

Världen är sånhär. Människor är kappvändare/falska osv det gäller bara att acceptera det och låta sånt rinna av en. Varför lägga ner en massa energi på negativa händelser, folk kommer alltid ha åsikter om vad andra gör, hur mycket man än gnäller och skriver. Att "bli" kall, inåtvänd mm om man inte är det är ju egentligen bara ett nederlag för en själv. Stå på dig och lev DITT liv i DIN värld! Kram