söndag 19 juli 2009

100 fakta om Linda

Jag vet att ingen kommer att orka läsa igenom allt detta, så bara just därför så måste jag ju lägga upp listan ... =P. Den som nu mot all förmodan ids läsa igenom allt, lämna en kommentar, så lovar jag bjuda på en öl eller två med tillhörande läckerheter inklusive mig själv som bonus-underhållning ;O). Ni kan inte fuska er till detta heller, den som blir bjuden, kommer jag ställa kontrollfrågor till ;O).

1.
Vad är klockan?
21:26

2.
Vilket namn står på din legitimation?
Linda Marie Soo Lundin

3.
Smeknamn?
Lindsey, Lindis

4.
Vad heter dina föräldrar?
Det vill jag inte skriva hit, då dom nog vill förbli anonyma i cyberrymden

5.
Antal ljus på din senaste tårta?
Hmm, hade inge ljus på senaste tårtan, som jag tror var när jag fyllde 28

6.
Har du några husdjur?
Neeeh, men jag har haft en kanin, tre katter och två hundar, dock inte samtidigt

7.
Hårfärg?
Svart med urblekta magmaslingor

8.
Några piercingar?
Tungan och naveln

9.
Några tatueringar?
Tribal i form av mitt stjärntecken, men funderar på nya, bla höften och skulderbladena

10.
Var bor du?
Umeå

11.
Har du varit kär?
Absolut

12.
Kaffe eller glass?
Varför inte kaffe OCH glass? =)

13.
Snuttefilt eller kramdjur?
Gosedjur helt klart

14.
Favoritfilm?
Braveheart

15.
Bästa semestern?
Det måste nog ändå vara Spanienresan, med mellanlandning i Madrid och därefter neröver kusten till Benidorm

16.
Favoritmat?
Sushi

17.
Sport att titta på?
Ishockey och WWE

18.
Var är du om 10 år?
Boendes ihop med mannen i mitt liv, barn och lycklig

19.
Har du någonsin blivit dömd för ett brott?
Om det räknas med böter för att jag cyklat på gågata så, "ja"

20.
Vad gör du när du e uttråkad?
Gör sådana här menlösa listor

21.
Vad retar du dig på?
Folk som bara tänker på sig själva bla

22.
När är det läggdags för dig?
När jag blir trött, oftast sent

23.
Bästa bok du läst?
Ingen aning, inte läst så många på slutet

24.
Din bästa egenskap?
Otroligt omtänksam, givmild och oegoist

25.
Vilket är ditt nästa mål i livet?
Att bilda familj

26.
Skulle du döda en kattunge om du fick 50 000?
Nej

27.
Vilket djur skulle du identifiera dig själv med?
Panter

28.
Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa?
Svår fråga du

29.
Roligaste konserten?
Har inte varit på någon riktig konsert, någon som vill ta mig med?

30.
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig?
Högfärdig, kaxig, och tror att jag är något och med näsan i vädret, har jag fått höra från folk som inte känner mig

31.
Vad stör du dig mest på i detta ögonblicket?
En kliande prick på min haka

32.
Har du en mobiltelefon?
Ja, en Samsung Ultra Touch

33.
Vad är det vackraste som finns?
Personen man älskar mest av allt

34.
Vilket år tog du studenten?
1999

35. Har du kramat någon idag?
Neeeh =(

36.
Har du många vänner?
Jag har många bekanta, polare osv, men mina nära vänner kan jag räkna på en halv hand

37.
Hur många har du varit otrogen mot?
Ingen

38.
Antal personer du älskar?
Några stycken och de vet vilka de är

39.
Antal personer du hatar?
Hata är ett starkt ord, men jag ogillar många

40.
Antal pojkvänner du haft?
Tre seriösa

41.
Antal personer du strulat med inom en 24-timmarsperiod?
Ingen

42.
Antal gånger ditt hjärta brustit?
Jag har tappat räkningen

43.
Vem vill du kyssa nu?
Vem tror ni? ;O)

44.
Vem var den senaste personen du sjöng för?
Sjöng, vill folk höra mig sjunga?

45.
Vem vill du ta med på en romantisk resa nu?
Hihi, det ni

46.
Vad vill du helst ha nu?
Pengar

47.
Ångrar du något i ditt liv?
Ja

48.
Om du hamnar på en öde ö och bara kunde ha en sak med dig, vad skulle det vara?
En viss person

49.
Tror du att du skulle överleva på en öde ö i 3 månader?
Ja, varför inte? Har överlevt värre saker än så (tror jag)

50.
Du blir arg när...
Folk är orättvisa och går bakom ryggen på mig

51.
Du står inte ut med...
Djurplågeri

52.
Är du nöjd med ditt utseende?
Ja, men sen finns det alltid saker man kan slipa på

53.
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja

54.
Hur är en bra vän?
En bra vän för MIG är någon som jag skulle kunna offra mitt liv för

55.
Är du en bra vän?
Ja, jag försöker så gott jag kan

56.
Kan en kille och tjej enbart vara vänner?
Ja, varför inte?

57.
Har det hänt att du och din bästa vän blivit ovänner? Hur påverkade det dig känslomässigt?
Inte ovänner direkt, men självklart uppstår meningskiljaktigheter. Då får man lösa det på bästa sätt och börja om på nya tag igen

58.
Vad tycker du om rökfritt på uteställen?
Bra

59.
Använder du klänning/kjol ofta?
Klänning ibland, kjol oftare, men är mer byx-tjej

60.
Vad är det mest rebelliska du gjort i tonåren?
Hmm, "inbrott" med en kompis i hennes grannes hus, då dom var på semester

61.
När du ska ut någonstans, är du i god tid eller sen?
God tid

62.
Storstad eller landsbygd?
Mellanstad ... =P

63.
Havet eller skogen?
Havet, helt klart, älskar havet

64.
Tipsa om någon sevärdhet i just din stad där du bor.
Mig ;O)

65.
Stockholm, Malmö eller Göteborg?
Stockholm, kan inte yttra mig om de andra två städerna, då jag aldrig varit där

66.
Vad för sorts skor föredrar du?
Högklackade, stilett, breda, platå, you name it

67.
Hur reagerar du på en rejäl utskällning?
Skäller oftast tillbaks och blir flyförbannad

68.
Erkänn nu, du har mer än 200 bilder på datorn (på dig själv) ?
Jag hade faktiskt mer är 200 bilder utbrända på skivor, som ett ex "slarvade" bort för mig

69.
Är du allergisk mot något?
Mja, tror jag har temporära dammallergibesvär

70.
När och var fick du din första kyss?
Det var på en bakgård, på natten, i lätt regn

71.
Längd, vikt, ögonfärg?
150cm, 52kg, svarta

72.
Vad tyckte du om skolan?
Jag hatade större delen av skoltiden och tyckte att det kändes som en evighet innan jag fick flytta hemifrån och till en annan stad

73.
Vad tror du påverkar människor mest under deras uppväxt?
Föräldrarna helt klart

74.
Om du fick träffa en person just nu i denna stund, vem skulle det vara och varför?
Samma person som jag vill drömma mig bort med ;O)

75. Största fobi?
Höjder

76.
Tror du på självsfränder & äkta kärlek?
Ja

77.
Vem skulle du vända dig till om du desperat behövde hjälp?
Rickard eller Erika

78.
Favoritnamn?
Elena "Ella", Isabelle

79.
Religion?
Ingenm jag tror på mig själv, och det kommer jag långt med

80.
Om du fick kyssa en tjej, vem som helst. Vem hade det varit?
Megan Foxx eller Delta Goodrem, äh, finns så många söta tjejer

81.
Favoritdryck?
Öl och vatten

82.
Är du en utåtriktad person?
Ja

83.
Tycker du det är okej att gråta framför sin partner?
Absolut, annars passar man inte ihop om man inte kan visa känslor för varann

84.
Hur kittlig är du?
Otroligt mycket

85.
Beskriv dig själv med 3 ord.
Tjurig, knasig, omtänksam

86.
Stjärntecken?
Kräfta

87.
Köpt senast?
Mobiltelefon

88.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Neeeh, det går som inte riktigt ihop med min höjdskräck

89.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Det finns säkert, men det händer aldrig för mig

90.
Kan man vara vänner med sitt ex?
Ja, men det beror helt på situation, tycker jag

91.
Vad finner du irriterande?
Folk som är ego, snackar skit och bara är självgoda hela tiden

92.
Är det ok med vita lögner?
Mjo, det är det nog, om det inte skadar någon

93.
Vad ska du göra ikväll?
Se på "Twilight" och sen sova

94.
Hur många par skor har du?
Inte många nu, tror det är runt 25 par

95.
Har du ont någonstans nu?
Ja, i höger sida mage, som alltid och huvudet

96.
Vad har du i din väska?
Bläckpenna, kalender, plånbok, nycklar och superlim

97.
Drömresmål?
Australien

98.
Vid vilken ålder vill du gifta dig?
Vet inte om jag vill gifta mig, men den som lever får se

99.
Hur många barn vill du ha?
Ingen aning, två kanske, men jag blir glad om jag får barn överhuvudtaget

100.
Något annat att tillägga?
Grattis till den som läste igenom detta och först kommenterade min blogg. Du får en dejt med mig med ett par öl ;O).

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Det va ganska intressant de där :))

LindaF sa...

Kul lista, det mesta hade jag faktiskt hyffsad koll på =) Nu blir det sängen :D
kram Linda

Anonym sa...

Jag var inte först men jag läste igenom allt :)