onsdag 22 juli 2009

Opopulära Linda

Tror inte att jag är så poppis på jobbet nu, iaf inte hos schema-läggarna, eftersom jag nu legat på dom och "tjatat" sedan i måndags angående ändring av schemat för denna fredag. Men, man vill ju liksom veta i god tid, så man kan planera saker. Och det är onsdag idag ... jag vet, när jag vill något då kan jag vara riktigt jävla envis och jobbig. Jag ger mig inte i första taget ... speciellt inte om jag vet att det finns en liten minsta gnutta möjlighet att få igenom min vilja.

Har förbannat ont i nacken, ryggen och axlarna idag. Har haft så nu två dagar i rad och jag tror att det beror på att jag legat illa i sängen då jag lyssnat på ljudboken ... sedan har jag inte sovit något vidare heller, men det hör ju inte till ovanligheterna.

Sitter på jobbet för 8:e dagen i rad och jag är ärligt talat helt slut fysiskt och psykiskt ... Vill bara hem, vara ledig, vila upp mig och glömma allt vad jobb heter för en stund ... Tog på en hel del att ha päronen här på besök, samtidigt som jag skulle jobba också.

Inga kommentarer: