onsdag 15 juli 2009

Full eller bakis

Jag hade en mycket trevlig gårdagkväll med lite WWE. Dock blev jag lite trötter där på slutet. Inte fått många timmars sömn heller och det var inte en fröjjd direkt att kliva upp 07:30 imorse. Nu sitter jag här på jobbet och straffas för mina synder under gårdagen. Vet dock inte om jag är bakis eller fortfarande full ... en sak är då säker. Kommer däcka i sängen när jag kommer hem iaf. Slutar 15 så ... håll tummar och tår för att jag lyckas hålla mig vaken.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Vaddå, det blev ju bara en ynka pay-per-view... gott om event left to go :)

Lindsey sa...

Rickard: Jaja, det va väl inte sååå mycket då ... och sen somnade jag, trots dina försök att hålla mig vid liv ... men jag minns Bash, och jag minns att Henry vann =). Men, vi får köra wwe-race när du kommer tillbaks, på helgen kanske, då jag INTE jobbar dan efter =P.