onsdag 8 juli 2009

Soyaexplosion och hål i fingrarna

Jag gissar att det inte är någon nyhet att jag är expert på att lyckas med det mesta. Idag när jag kom hem från jobbet, så upptäckte jag att samtliga mina saker, träningskläder (tur jag hann träna innan), block, tuggummi, nycklar etc. simmade i soyasås, efter att ha haft en liten burk i väska =(. Skojigt värre. Har även haft väldans ont i vänster långfinger och ringfinger, då jag av oförklarlig anledning fått vardera hål rakt in i fingret en bit, ser ut ungefär som man försökt gröpa ur eller stansa ur en skinn och köttbit ur fingrarna ... bläää ... Jag smällde in näsan (don't ask how) rakt in i den högra öppna badrumskåps-spegelsdörren, så ... min näsa är ännu gladare nu ... ingen vägbom denna gång. Kunde ju inte rå för att dörren var i vägen när jag vände på huvudet i våldsam fart (rodnar). Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och stöka på lite. Får ju celebert besök framåt fredagkvällen. Min älskade Erika kommer hit ... (hoppar och studsar)

1 kommentar:

Erika sa...

Wiii!! Hoppar och studsar med Lindisen!