söndag 26 juli 2009

Nattens inlägg

Dags att krypa ner i sängen nu och hoppas på att all värk, som jag har, är bort tills imorgon. Såklart funkar det inte att lägga upp ljudfiler här ... *suckar*. Vet inte om jag vågar koppla in min webcam och göra ett nytt försök. Då min dator har något emot externa usb-enheter, förutom musen, allt annat gör att datorn strejkar, i form av att stänga av sig själv. Som sagt, två 8-timmarspass denna vecka, tisdag och torsdag. För övrigt blir det kort pass imorrn, och två 6-timmarspass. Nej, dags att kojsa nu. Sov gott alla sötnötar ... =). Det ska jag försöka iaf, och drömma söta drömmar ... ;O). PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj :)
ang lunch iveckan så skulle det vara kul men jag har lite tider på sjukhus och möten, men jag vet mer efter imorgon så vi skulle kunna höras då :) Kramen