torsdag 30 juli 2009

Mardrömmens natt

Jag har haft en sådan fruktansvärd mardröm, att jag mådde så illa, när jag vaknade, och kom på mig själv i tårar. Det är bland det vidrigaste jag drömt på år och dag. Hela mardrömmen minns jag inte, utan det var slutet som jag minns tydligast. Men, jag minns att mardrömmen gick ut på tortyr, hot och kränkningar. Kanske har det något att göra med, det faktum att jag skrev av mig igår, i min andra blogg. Det jag minns är att jag och en tjejkompis befann oss på en plats, för mig okänd. Vi skulle gå igenom olika tävlingsmoment från 1-13 (just dessa siffror har nog att göra med en händelse från jobbet igårkväll). Om man inte klarade alla dessa blev man tvungen att genomlida olika tortyrmoment, även dessa från 1-13, innan man slutligen gick döden till mötes. Det sista momentet, 13, såg jag med egna ögon i mardrömmen, samtidigt som jag själv skulle tvingas utföra ett av mina moment. Vilket kan te sig helt irrelevant och osammanhängande, men jag skulle lyfta en skivstång, som var så tung att jag inte förmådde att peta på den. Jag såg ut genom fönstret, därifrån där jag, min tjejkompis och den manliga ledaren stod. Där ute såg jag en kvinna, som torterats genom 12 moment. Nu hängde hon uppochned i ett träd och under henne hängde ett får (jag vet och det blir bara bisarrare). Kvinnan hissades ner i höjjd med fåret, och tvingades hålla i fåret, medan en annan ledare där ute torterade fåret, som skrek av smärta. Jag såg skräcken i ögona på både kvinnan och fåret, jag såg blodet som rann ... och jag ville vakna upp ur denna hemska mardröm ... aldrig mer ... hoppas jag ...

Inga kommentarer: