lördag 18 juli 2009

Arg arg arg

Det var längesedan jag kokade av ilska så till den grad, som jag gör nu och har gjort nu den senaste halvtimman. Hade sett fram emot en lugn och skön hemmakväll med chips, cola och ensam-mys i soffan. Men så blev det inte. Som alltid med mina planer, spricker dom oftast katastrofalt *suckar*. Hade även tänkt att jag skulle ha begett mig till Nydala ikväll en sväng, för att sluta upp med mina arbetskollegor, för grill, bad och fest. Men, som sagt ... så blev det inte pga ändrade planer, som jag inte fick bestämma ... =(. Jävla arslerövhål ! ! !

6 kommentarer:

Erika sa...

Men så typiskt.
Antar att de bestämde sig för att stanna tills imorgon?

Om jag måste välja mellan ärtor och brysselkål så väljer jag nog ärtor ;)
Du behöver inte köpa något dyrt eller så. Bjud mig på pizzeria när vi ses nästa gång eller så =D

Kramen!

r1ll0.blogspot.com sa...

Revenge I tell you!!

r1ll0.blogspot.com sa...

Och inte får man veta vad detta beror på...? :/

Lindsey sa...

Erika: Jag ska nog hitta på något. Vore jag rik, skulle jag ta med dig på valfri shoppingrunda.

Rickard: Hehe, du får veta allt inom sinom tid, det vet du, men sen, mer private, you know ;O).

Suzan sa...

ANDAS!

Lindsey sa...

Suz: Jag försöker, men nu känns det bättre =).