måndag 27 juli 2009

Reslutatet av måndagen

Jag är INTE nöjd ! ! ! Måndagen började, som ni vet, pissigt redan från morgonen. Slutade med ännu sämre händelser, när jag lämnade jobbet och värre blev det. Jobbdelen vill jag inte ta upp här, men efter det så gick jag på apoketet, där jag blev varse om att jag inte fick hämta ut min levermedicin, trots att dom hade två förpackningar av Baraclude hemma. Men, kärringen var tjurig av nån oförklarlig anledning. Kunde inte betala linsvätskan med kort på Synsam, så fick traska bort till automaten vid Donken för att ta ut cash, sen tillbaks till Synsam igen. Därefter, åkte jag hem, efter en snabb mellanlandning på Hemköp, för att inhandla nödvändigheter.

Möts av en räkning från Folksam, dom jävla k*k-sugarna. Lovade mig förra månaden att dom skulle registrera så att jag fick autogiro med dragning varje månad from denna månad, men likt förbannat har dom skickat en nu för juli och augusti plus en räkning för studenthemförsäkring, som jag inte har längre. Det är dom som gjort fel, men dom vill ändå inte hjälpa mig. Så, nu kan jag glömma klippningen denna månad med. Hade bokat tid idag hos Anna-Märtas, där jag alltid klipper mig, men det är bara att glömma.

Fick dessutom riktigt jävla pissigt schema igen för jobbet, så det mesta är åt helvete nu. Eller, ja, säg när är det INTE pissigt för mig ? ! ?

Inga kommentarer: