fredag 24 juli 2009

Så var dagen förstörd

Jag tar tillbaks det jag skrev i tidigare inlägg, om att det inte finns något som kan förstöra min dag. Det var tills jag pratade med en viss person i telefon. Denna personen (ni som känner mig vet vem det är) får mig ALLTID på dåligt humör. Inget jag gör är nånsin bra, och jag kan nog aldrig bli en bra person i dennes ögon. Nu var personen sur för att jag inte ringt på några dagar, trots att vi pratades vid igår. Fast, det var tydligen för kort stund och sedan hade jag tydligen lovat ringa upp just igårkväll (jag hade sagt: "vi hörs något") och inte ringt. Ringer man inte varje dag, så tror personen automatiskt att denne gjort mig något, eller att jag dött, eller liknande. Denne person avslutade samtalet med att sarkastiskt säga: "Har du bråttom? Då slutar vi, så ska jag inte störa dig". Fy fan, finns ingen som får mig så illa till mods, så ledsen och arg. Jag har blivit sårad många gånger och det finns saker, som jag ALDRIG kommer kunna förlåta denna personen för. Nu är jag så arg att jag kokar av ilska ... ! ! !

1 kommentar:

Erika sa...

Typiskt människan =/

Hoppas att du hittade meddelandesignalerna i din mobil!

Kramen!