tisdag 29 september 2009

Uppvaknandet

Ska man vakna så ska det banne mig göras ordentligt, tycker tydligen någon där uppe i himlen. Grannen ovanpå ska snart få ett pris för att h0n lyckas hålla på som hon gör. Inatt räckte det inte med hon skulle stöna under sina sexakter, skrika då killen för kvällen av någon anledning inte hållit måttet och inpå det hela ha en jävla hund skällandes.

Vaknade upp imorse, outsövd och tröttare än nånsin, så omotiverad som det fanns att kliva upp. Släpade mig iväg till Donken för lite frukost, vilket jag hann påbörja i sisådär 2 sek, då jag och en far med två barn, blev utkörda, pga brandövning. Så mycket för den frukosten. Så, nu sitter jag här på jobbet och funderar över om jag fortfarande sover eller om jag börjat vakna till liv. Fråga mig igenom om sisådär fem timmar =P.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Hahaha, det låter som Linda det där :)

Lindsey sa...

Rickard: Jupp, Linda i ett nötskal ... är glad att jag hann titta på min egg mcmuffin iaf ... innan jag fick lämna den ensam och otillfredställd *s*. Fick förvisso tillbaks den sen, men kall och äcklig ...