tisdag 8 september 2009

Tröttsam tisdag

Jag förmodar att kvällens pass på jobbet kommer att bli ett helvete, pga att jag inte kunde förmå mig att sluta läsa boken om Nikki Sixx, förrän runt 03-tiden. Vidare, om alkohol i drömmen påverkar än även när man vaknat, så är jag full nu. Jag och bror var nämligen och spelade minigolf någonstans i Tyskland, medans päronen packade ihop sina saker på vårat hotellrum. Bror spelade medans jag fick kånka runt på flertalet skvalpande ölburkar av alla de sorter. Självklart var jag i drömmen tvungen att öppna samtliga burkar för att smaka ur dom. Låter som något jag skulle gjort i verkliga livet också =P.

Slängt in ytterligare en maskintvätt och funderar på att ta en Broarna runt även idag, om bara min mage håller sig i schack med kramper och allt djävulskap som pågå. Förresten, så tror jag bestämt att det inte skedde några olyckor under gårdagen, om vi bortser från den pyttelilla incidenten med den inlagda gurkan ... ;O). Den råkade av en händelse flyga iväg, då jag skulle pressa bort lagen med en sked mot kanten av gurkburken. Men, annars så ... =P.

Inga kommentarer: